سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعویض شیشه فر و اجاق گاز در سراسر تهران تمامی برندها و مدل ها

تعویض شیشه فر و اجاق گاز در سراسر تهران تمامی برندها و مدل ها

 

 

                                        تمامی ساکنین تهران برای تعویض شیشه درب فر و اجاق گاز در محل خود

                                                            با شماره  96-39-570-0901  تماس بگیرید.

 

تعویض شیشه در فر در کمترین زمان ممکن در سراسر تهران توسط شرکت ما با ضمانت نامه کتبی شش ماهه در سراسر تهران. اگر شیشه فر شما به هردلیلی دچار شکستگی یا ترک شده و نیاز دارید در اسرع وقت شیشه فر شما تعویض گردد و این کار در محل شما انجام شود شرکت ما این کار را در اسرع وقت با ضمانت کتبی انجام میدهد. خدمات ما شامل تمامی مناطق تهران می شود یعنی در هرکجای تهران حضور دارید کافیست با ما در تماس باشید که در اسرع وقت تعویض شیشه فر شما را انجام دهیم.

 

شرکت تهران ای پی بزرگترین تولید کننده و واردکننده شیشه های درب فر و اجاق گاز هستیم. بسته به خواسته شما از شیشه های ایرانی تولید شرکت ما با قیمت 300 هزارتومان تا شیشه های ایتالیایی و آلمانی وراداتی یک تا دو میلیون تومان را میتوانیم برای فر یا اجاق گازهای شما نصب کنیم.                                                 

انواع شیشه فر اسنوا
اجاق گازهای اسنوا با جدیدترین تکنولوژی روز اروپا تولید شده اند که خریدار را از خرید محصولات خارجی با قیمت بالاتر را بی نیاز میسازد. شیشه فر رومینا – شیشه فر اورانوس – شیشه فر والنتینو – شیشه فر آترینا  امکانات اجاق گاز بشرح زیر است : شعله جدید با بازدهی بالا و مصرف کم گاز به همراه طراحی جدید که مانع نفوذ مواد غذایی به داخل دستگاه میشود. شیرهای جدید که بلافاصله بعد از باز کردن شعله را روشن مینمایند و نیازی به نگهداشتن 10 الی 20 ثانیه برای روشن ماندن نیست (ترموکوبل صفر ثانیه)

شیشه فر اسنوا در تهران سیستم ایمنی جدید که بلافاصله بعد از سرریز غذا و وزش باد که منجر به خاموش شدن شعله میگردد گاز را قطع مینماید دارای شعله فر و گریل جداگانه دوطرفه که در بالا و پایین فر قرار گرفته اند. دو سیخ جوجه گردان با دو موتور بسیار قوی که توانایی چرخاندن مرغ با هر وزنی را داراست ساعت و تایمر دیجیتال که در شیشه فر اسنوا در تهران برخی مدلها توانایی خاموش کردن خودکار شعله که توسط استفاده کننده تنطیم میشود. دیواره های داخل فر ضد چربی(Self Clean) که قابلیت نظافت آسان را دارند.

تمامی ساکنین تهران برای تعویض شیشه درب فر و اجاق گاز در محل خود

با شماره  96-39-570-0901  تماس بگیرید.

شیشه فر اجاق گاز اسنوا در تهران
از سر کار رسیده‌اید خانه، باسرعت هرچه تمام‌تر یک پیاز را خرد کرده‌اید و داخل تابه ریخته‌اید تا شام را آماده کنید ولی هرچه سعی می‌کنید شعله‌ی گازتان روشن نمی‌شود. شیشه فر اجاق گاز اسنوا به‌احتمال زیاد دنیا همان لحظه بر سرتان آوار می‌شود و دوست دارید در کم‌ترین لحظه مشکل اجاق گاز را برطرف کنید و به ادامه‌ی آشپزی‌تان برسید.

شیشه فر اجاق گاز اسنوا بعضی از مشکلات مربوط به اجاق گاز به‌راحتی حل می‌شوند ولی برای برخی عیب یابی اجاق گاز باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید. ما در این مقاله می‌خواهیم همه چیز در مورد تعمیر اجاق گاز را برایتان توضیح دهیم؛ از آموزش تعمیر اجاق گاز گرفته تا راه و چاه مراجعه به تعمیرکار ماهر. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تمامی ساکنین تهران برای تعویض شیشه درب فر و اجاق گاز در محل خود

با شماره  96-39-570-0901  تماس بگیرید.

قیمت شیشه فر توکار
خب برگردیم به اجاق گازتان که سرشب و قبل از آماده کردن شام ناگهان خراب شده بود و دیگر روشن نمی‌شد. شیشه فر توکار اینطور مواقع به‌جای زانوی غم بغل کردن و دنبال تعمیرکار گشتن می‌توانید به‌دنبال عیب یابی اجاق گاز باشید؛ خدا را چه دیدید شاید مشکل کوچکی وجود داشته باشد که خودتان بتوانید حلش کنید.

شیشه فر توکار ما درادامه می‌خواهیم بحث آموزش تعمیر اجاق گاز را دنبال کنیم. البته این روش‌ها تا جایی جواب می‌دهند که فقط ایرادهای سطحی و ساده وجود داشته باشد، وگرنه برای عیب یابی اجاق گاز و تعمیر تخصصی باید با شیشه فر توکار تعمیرکار متخصص و مطمئن تماس بگیرید. این شما و این مشکلات رایج در رابطه با تعمیر فر، اجاق گاز مبله، رومیزی، توکار و…

تمامی ساکنین تهران برای تعویض شیشه درب فر و اجاق گاز در محل خود

با شماره  96-39-570-0901  تماس بگیرید.

تعویض شیشه فر توکار در تهران
تعویض شیشه فر توکار  شیشه درب اجاق گاز فر دار به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی غذا را هنگام پخت بررسی کنید. گاهی متأسفانه اتفاقاتی پیش می‌آید و شیشه فر می‌شکند. تعویض شیشه فر اجاق گاز کاری آسان است که خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید.

مراحل ذکر شده برای تعویض شیشه فر اجاق گاز بسته به مدل اجاق گاز شما ممکن است متفاوت باشد. اگر احساس کردید به تنهایی از عهده این کار بر نمی‌آیید بهتر است از متخصصان باتجربه کمک بگیرید تا از درستی روند کار مطمئن شوید. تعویض شیشه فر توکار  شیشه فر برای مقاومت در برابر درجه حرارت بالا طراحی شده است بنابراین نمی‌توانید آن را با شیشه معمولی جایگزین کنید. تعویض شیشه فر اجاق گاز از جمله کارهای تعمیراتی است که می‌تواند خطرناک باشد.

برای جلوگیری از هر گونه خطر و آسیب باید از ابزار و تجهیزات ایمنی مناسبی استفاده کنید که در این راهنما آن‌ها را نام بردیم. پیروی از دستورالعمل‌های ذکر شده به شما کمک می‌کند تا با رعایت نکات ایمنی، مراحل کار را به درستی انجام دهید.

تمامی ساکنین تهران برای تعویض شیشه درب فر و اجاق گاز در محل خود

با شماره  96-39-570-0901  تماس بگیرید.

تعویض شیشه درب فر اجاق گاز
رب فر را دوباره در جای خودش نصب کنید در آخرین مرحله از پروسه تعویض شیشه فر اجاق گاز درب فر را در جای خود قرار دهید و لولاهای درب فر را به سمت گیرنده‌های قسمت جلوی فریم فر برگردانید. درب را کاملاً باز کنید و پین‌های قفل لولا را در موقعیت قفل بچرخانید. درب فر را ببندید. مطلب پیشنهادی آموزش تعمیر ترموکوپل اجاق گاز در خانه چگونه از آسیب دیدن شیشه درب فر جلوگیری کنیم؟ هرگز به در فر خود ضربه نزنید. کوچک‌ترین ترک یا شکاف می‌تواند باعث شکستگی درب فر شود. هرگز درب فر خود را به هم نکوبید. هرگز درب اجاق گاز خود را قبل از این که مطمئن نشدید که قفسه‌های فر شما تا انتها داخل هستند نبندید. برای بستن قفسه‌های فر از در استفاده نکنید. فلز می‌تواند شیشه را خراش دهد و باعث شکستگی شود. هرگز با محصولات حاوی هیدروکسید سدیم درب فر را تمیز نکنید.

تعمیر شیشه فر در تهران
چه چیزی جالب تر از تماشای یک تکه نان در حال طلایی شدن و غذاهایی رنگارنگ که به تدریج پخته می شوند و تصویری لذت بخش را خلق می کنند. شیشه ی توستر و فر، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون باز کردن درب، نحوه گرم شدن و پخته شدن و وضعیت خوراکی های داخل فر یا توستر را نظارت کنید و در صورت لزوم تنظیمات را تغییر دهید تا گرم شدن به نحو مطلوب تری اتفاق بیفتد. شیشه توستر و فر، در عین حال که باید گرمای زیادی را تحمل کند، باید نمایی واضح از فضای داخل فر یا توستر نشان دهد. طبیعی است که تمامی انواع شیشه لزوما برای این کاربرد مناسب نیستند و در این رابطه نیاز به ایجاد ایمنی، ماندگاری و دوام است.

تعویض شیشه اجاق گاز طرح فر
لازم است بدانید که شیشه توستر و فر ممکن است بدون هیچ علائم و هشداری، ناگهان منفجر شده و خرده های شیشه به داخل غذا یا فضای آشپزخانه پراکنده شوند البته این امر به ندرت اتفاق می افتد، اما احتمال وقوع آن بعید نیست، به هر حال این مشکل انفجار، با نوع شیشه مورد استفاده در ساخت این دستگاه ها و کیفیت آن مرتبط است. در ادامه به بررسی شیشه توستر و فر خواهیم پرداخت و نکات ایمنی برای دوام هر چه بیشتر آن را یادآور خواهیم شد.

علت شکسته شدن شیشه فر
برای برخورداری از دکوراسیون بهینه منزلتان، پیوسته مواظب المان های شیشه ای باشید تا دچار شکستگی نشوند و اما اگر شیشه توستر و فر آشپزخانه تان دچار شکستگی شد، نگران نباشید! این شیشه را می توان تعویض کرد و آن را با المانی کاملا مناسب و با کیفیت جایگزین نمود، البته این تعویض چندان مشکل نیست، اما توصیه می کنیم از یک استادکار حرفه ای کمک بگیرید تا از انجام بهینه کار در کمترین زمان و دوام شیشه توستر و فر مطمئن شوید. به علاوه قبل از هر کار اطمینان حاصل کنید که کودکان و حیوانات خانگی از محل دور هستند و خودتان نیز دستکش به دست کنید و با استفاده از جاروبرقی، خرده های شکسته را جارو کنید. به هر حال چه خودتان بخواهید اقدام به تعویض شیشه توستر و فر نمایید و چه بخواهید از یک شخص حرفه ای کمک بگیرید.

تعویض شیشه درب فر اجاق گاز
لازم است ابتدا مارک و مدل توستر و فر را بررسی کنید تا بتوانید شیشه مناسبی را در این رابطه انتخاب کنید. همچنین درنظر داشته باشید که درب شیشه ای فر گاز معمولا دارای دو پنل شیشه ای داخلی و خارجی است، بنابراین اول تشخیص دهید که کدامیک شکسته شده و نیاز به تعویض دارد. پس از سفارش و برش شیشه توستر و فر موردنظرتان، برای تعویض لازم است که در بدو امر درب دستگاه را از جایش درآورید تا با راحتی و ایمنی بیشتری کار را به سرانجام برسانید. سپس باید پیچ و مهره داخلی درب که شیشه ها در آن جاساز می شوند را بازکنید.

تعویض شیشه بیرونی درب فر اجاق گاز
در این رابطه، درب را به صورت رو به پایین بر روی یک سطح مناسب کار قرار داده و با استفاده از یک پیچ گوشتی، پیچ های بالایی و کناره های درب را بازکنید. البته دقت کنید که کدام پیچ ها مربوط به کدام قسمت هستند تا پس از جداسازی، دوباره بتوانید آنها را در محل دقیقشان پیچ کنید و دچار اشتباه نشوید.  پس از اینکار به راحتی می توانید شیشه توستر و فر شکسته را از درب جداکرده و شیشه سالم و تمیز را به جای آن جایگزین کنید. و دوباره همه چیز را پیچ کرده و درب را به اجاق گاز متصل نمایید.